اس ام اس عاشقانه

 

 

لانه‌ات را بر حباب حوصله‌ی مردمان نساز تا آواره‌ بی‌حوصلگیشان نشوی . . .

.

.

.

ميدوني بازي روزگار چيه؟ اين كه تو چشم بذاري من قايم شم. بعد تو يكي ديگه رو پيدا كني.

.

.

.

دوام نمیاورم سرمای زمستان امسال را باید کوچ کنم… به قشلاق آغوشت

.

.

.

من که نباشم دنیا یک “من”کم دارد تو که نباشی من یک “دنیا” کم دارم . . .

.

.

.

همه گفتن عشقت خیانت میکنه ها گفتم میدانم!گفتن این یعنی دوستت نداره ها گفتم میدانم!گفتن خره یه روز میذاره میره ها گفتم میدانم!گفتن پس چرا ولش نمیکنی؟گفتم این تنها چیزی یه که نمی دانم!!!

.

.

.

تقدیم به کسی که کنارم نیست ولی حس بودنش به من شوق زیستن می دهد.........

.

.

.

کاش میدانستم چیست آنچه از چشم تو تا عمق وجودم جاریست؟

.

.

.

خدایا حواست هست؟ صدای هق هق گریه هایم از گلویی می آید که تو از رگش به من نزدیک تری .

 

.

.

.

از چوپانی پرسیدند چه خبر ؟ با لحن تلخی گفت : گرگ شد آن بره ای که نوازشش میکردم .

.

.

.

 

چه زیبا گفت مترسک، وقتی نمی شود به سمتت آمد ، همین یک پا هم اضافی است .

.

.

.

دلم برای لمس نگاهت سخت دلتنگی میکند ، به کدامین بهانه حواسش را پرت کنم !

.

.

 

این که من می کشم درد بی تو بودن نیست ، تاوان با تو بودن است .

.

.

.

به تو که فکر میکنم بی اختیار به حماقت خود لبخند میزنم ، سیاه لشکری بودم در عشق تو و فکر می کردم بازیگر نقش اولم ، افسوس !

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : جمعه 7 دی 1391برچسب:اس ام اس عاشقانه ,پیامک احساسی,
ارسال توسط reza